در این نشست، مسائل مربوط به اعتبارات ادارهکل بهزیستی فارس در حوزههای مددجویی، پرسنلی و عمرانی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای تقویت منابع اعتباری این مجموعه در راستای ارتقای خدمات به جامعه هدف بهزیستی و افزایش سطح رفاه پرسنلی بررسی شد.
همچنین با اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای اجتماعی استان فارس که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار فارس برگزار شده بود، موضوع راهاندازی اورژانس اجتماعی در چند شهرستان استان مورد بحث قرار گرفت.
در این جلسه، با پیگیریهای مدیرکل بهزیستی فارس و دکتر زارع، نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان فارس برای همکاری و تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت اجرای این مصوبه نیز، قول مساعد داد.












نظر شما