برگزاری نشست مدیرکل بهزیستی فارس با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان

صبح روز شنبه ۶ تیرماه، حمید گودرزی، مدیرکل بهزیستی استان فارس، با حضور در دفتر محسن پاپری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، با وی و دکتر زارع، نماینده مردم شریف شهرستان‌های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، مسائل مربوط به اعتبارات اداره‌کل بهزیستی فارس در حوزه‌های مددجویی، پرسنلی و عمرانی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای تقویت منابع اعتباری این مجموعه در راستای ارتقای خدمات به جامعه هدف بهزیستی و افزایش سطح رفاه پرسنلی بررسی شد.

همچنین با اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای اجتماعی استان فارس که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار فارس برگزار شده بود، موضوع راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در چند شهرستان استان مورد بحث قرار گرفت.

در این جلسه، با پیگیری‌های مدیرکل بهزیستی فارس و دکتر زارع، نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس برای همکاری و تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت اجرای این مصوبه نیز، قول مساعد داد.

کد خبر 189965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد